joi, 8 octombrie 2009

Inceput

Nu cred sa fie cineva care, in viata de robotel pe care o duce, sa nu fi facut o "pauza" si sa nu fi fost cotropit de mii de ganduri, de intrebari carora sa le fi cautat un raspuns ca si cand ar trebui sa raspunda in fata unui profesor! De cele mai multe ori le alungam fara sovaire, dar uneori...
Greseala mea: am facut o "pauza" si .... iata-ma urmarita inca de ganduri care-mi tulbura ignoranta de care reusisem sa ma bucur cativa ani!
Prima intrebare cu care-mi fusese dat sa ma lupt, o intrebare a tuturor crizelor varstei: cine sunt? Numele meu e Talida, sunt un suflet de 30 de ani. Cat de simplu e raspunsul, nu?! :) Au urmat mii de intrebari, parca mintea mea devenise un copil ce descopera lumea. O modalitate de a le randui am gasit- trebuie sa le exprim, sa le dau o forma mai buna sau mai proasta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu