duminică, 30 mai 2010

Eurovisionul meu!

In fiecare an ma uit la Eurovision cu mai multa sau mai putina pasiune! Sunt uimita de fiecare data de cum se acorda puntele astea in functie niste factori (care ma depasesc) geografici, sociali si mai nou se pare ca si economici! Stiu ca de obicei castiga o melodie flower-power (mai putin in anul in care au castigat cei de la Lordi-cat m-au oripilat la inceput si cat de mult mi-au placut dupa!). Anul trecut mi-a placut melodia, dar gata anul asta nu mai suport!
De aceea am ales sa-mi fac eu clasamentul meu, doar al meu:

Pe primul loc: Ucraina - pentru vocea fetei si mai ales pentru mesajul melodiei!



Pe locul doi: Turcia - cu toate ca o melodie rock nu prea isi are locul la Eurovision, imi place si cu asta gata!



Pe locul trei: Belgia - o voce minunata si un cantec simplu despre..Tom!



Urmatorii pe lista mea sunt cei din Rusia - dar au ajuns pe locul asta dupa ce am cautat versurile pe net; sincera sa fiu nu le-am prea am inteles in timpul prestatiei! Am spus atunci ca e o melodie perfecta pentru betie!



Sa nu ma invinuiti de lipsa de patriotism! E frumoasa vocea Paulei Seling, dar nu o vreau in top 3!
O sa trebuiasca sa invat dansul baietilor din Franta si sa-mi pregatesc nervii pentru vara asta - sunt sigura ca vom asculta pana la refuz melodia lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu