sâmbătă, 19 martie 2011

Casuta noastra!

V-am promis multe povestiri despre cum mi-am petrecut lunile ce au trecut. Dar acum fac un rezumat: iata-ne proprietari peste 30 de ani a unui apartament vechi, nezugravit de 30 de ani, pe care l-am adus intr-o forma cat de cat acceptabila! Ne-am ambitionat noi, de fapt zugravii din noi, si intr-un final am terminat de il spalat si zugravit, si apoi iar spalat. Am invatat sa stingem varul, sa dam cu bidineaua, sa facem ipsos, sa dam vopseaua de pe pereti, ce furtunase trebuie pentru gaz, cum sa folosim bormasina si lista mai poate continua. Avem poze cu care putem facem paralela inainte-dupa, dar ceea ce urmeaza e doar ca sa vedeti ca suntem gospodari, nu gluma!



Aceasta este Prima noastra casa! Aceasta este casuta noastra (cum ar spune Doru)!







Oricand veti avea nevoie, o sa va impartasim din experientele noastre cu cea mai mare placere!

2 comentarii:

  1. Tali,

    Ce nu se vede in poze, dar eu am observat la casa voastra inca de cand am intrat, este ca are o caldura a ei :)...e posibil sa fie de la oameni :P

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ati gasit loc pentru toate...
    :P

    RăspundețiȘtergere