duminică, 17 aprilie 2011

doar un vis

Eram intr-un oras pe care-l cunosteam, dar un oras pe care il "vad" pentru prima oara..Eram cu Theo, vizitam o arena si de mult trecuse ora inchiderii. Totul s-a transformat intr-un labirint, si am ramas doar eu si Minotaurul. Nu radeti, va rog! Si am alergat, Doamne cat am alergat! Labirintul incepuse sa se umple cu apa. M-a alergat Minotaurul pana ce am reusit sa escaladez unul din pereti. Inainte de a fi inghitit totul de apa am reusit sa ies bineinteles cu cineva pe urme. Alergand am inceput sa cobor niste niste scari circulare albe numerotate B64..B03; ma gandeam ce se intampla dupa B01, daca urmeaza vreun A?! Dar dintr-o data oboseala si teama de a nu fi prinsa s-au spulberat si iata-ma privindu-ma intr-un geam al unei masini: eu, intr-adevar eu, imbracata cu o toga alba, slutita cu "ciobul", cu privirea tampa, cu un firicel de saliva curgandu-mi din gura intredeschisa! O voce prezenta clar: "Prin acest procedeu reusim sa-i protejam pe cei bolnavi de schizofrenie de ei insisi, si bineinteles sa protejam societatea de ei!" Eu eram acolo in interior si priveam totul ca un spectator, un simplu spectator- in asta m-am transformat! In bucata asta de lut m-am cuibarit si va privesc, doar va privesc!
Staind - Outside

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu