joi, 4 februarie 2010

Diafilme

Cred ca v-ati dat seama pana acum ca sunt o nostalgica incurabila..incerc sa-mi amintesc toate clipele frumoase ale copilariei; iar pentru linistea voastra sufleteasca, nu uit sa ma bucur de lucrurile frumoase pe care le pot vedea printre miile de uratenii in viata de acum.
Mi-am amintit de diafilme.. Cat de incantati eram cand mama punea o patura in geam si ne proiecta diafilme, aceleasi de zeci de ori :)! Am trait toate povestile si umpleam "golurile" dintre imagini cu propria imaginatie. Sa va mai spun ca aseara am savurat pe nerasuflate cateva diafilme pe care nu le mai vazusem. Inca ma incanta! Sa fie oare din cauza nostalgiei sau ca ma simt inca copil?!
Enjoy!





"Cei trei ursuleti" nu am gasit :(
Multumesc celui care a postat asa minunatii ca sa ne bucuram cu totii de ele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu