luni, 25 octombrie 2010

Blitz Cafe

Printr-o serie de imprejurari (o discutie cu o colega, o vizita in apropiere, toate culminand cu dorinta noastra de a merge mai mult pe jos) pasii ni s-au oprit sambata, la ceas de seara cu luna plina, in fata unei cafenele de pe soseaua Iancului. Doamnelor si domnilor: Blitz Cafe!!! o cafenea noua, draguta, intima!
Am intrat la inceput stingheri, dandu-ne seama ca suntem singurii clienti, dar au fost atat de draguti incat ne-a trecut repede. Daca o sa auziti povestea de la Theo, cu siguranta o sa se laude ca a inchiriat totul doar pentru noi, ca sa avem liniste sa punem tara la cale.
Am fost fascinata de designul de la etaj care m-a transpus in atmosfera muzicii pe care o ascult de ceva vreme:

A fost ceva care nu prea m-a incantat: un LCD; dar apoi m-am gandit ca e ok in timpul unei etape sau a unui campionat de fotbal- sechestram baietii la etaj, si noi la parter ca niste doamne ne rasfatam in voie cu mici barfe.
Ce va recomand din meniu: o ciocolata calda picanta - are consistenta unei semi-budinci, aromata, asa pentru sufletelul meu; o ciocolata calda alba (pentru iubitorii de ciocolata alba si alune) si o prajitura cu mere si sos de vanilie. Preturile - asemanatoare cu cele de pe Lipscani (pe unde am tot bantuit vara care a trecut).
Cu alte cuvinte: ambianta minunata, personal de milioane, meniul mai trebuie sa-l incercam ca sa fim edificati pe deplin. Deci.. pe data viitoare!

2 comentarii: