marți, 5 octombrie 2010

Se cauta romani echilibrati!!

Vorbind cu o colega am aflat si eu de doctorul Poenaru, care cauta romani echilibrati. Psiholog de profesie, a intocmit un chestionar.
Primul meu gand a fost: mai bine ar cauta acul in carul cu fan! S-a pus chiar si un premiu de 3500 euro pe capul celui mai echilibrat roman; sincer as vrea sa-l cunosc si eu pe omul care va obtine punctajul maxim! Tot respectul pentru domnul doctor si pentru incercarea lui de a trage un semnal de alarma (asa vad eu lucrurile; astept ca si rezultatele concursului sa-mi confirme asta): suntem niste depresivi, frustrati si necomunicativi!
Cu un scor mizerabil, la care a contribuit cred si ploaia, si frigul ce-mi intra in oase si-n suflet, citesc profilul care mi-a fost trimis pe mail. Multe adevaruri: de bine - ca fac fata bine stresului, ca sunt vazuta ca o "imperturbabila", de necitit, comunicativa, toleranta, chiar placuta (no, eu asa ma recomand :P); de rau: "starea de neliniste"(ce va spuneam eu de ""starea de nestare"?!), ca nu stiu ce-mi lipseste ca sa fiu fericita si multumita de mine (dar o sa aflu eu, lasa!), ca nu-mi valorific darurile si resursele (Doamne! cata dreptate are!). Multumesc domnului psiholog care nu m-a trimis sa vad lumea cu cei 3500 de euro, dar care m-a "sintetizat" intr-o forma pe care pot sa o arat si celor din jur care incearca sa ma inteleaga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu