marți, 16 martie 2010

....

Intr-o luna dedicata femeii, ca mama si suflet partener, am incercat sa scriu despre femeia ca sac de box, despre "femeia in umbra". Destul de greu...am fost ingrozita de statistici, dar si de lipsa reactiunii acestor femei (eu, in acest caz, sunt adepta legii: ochi pentru ochi si dinte pentru dinte). Am gasit povestirile doar a catorva dintre ele (relatate bineinteles de cei care au realizat statististicile). Oare le lipseste curajul de a scrie pe un forum sau ceva de genul?! Stiu ca se simt vinovate de ceea ce li se intampla, dar...
M-am revoltat, m-am aprins si apoi am fost linistita ca de un dus rece de un gand al unei femei- "daca Ea il iubeste..."; mintea mea refuza sa inteleaga ce legatura poate sa existe intre iubire si pumn.
Vazand reactia asta la o femeie pe care o credeam o luptatoare, nu cred ca revolta si zbuciumul meu sufletesc sa ajute la ceva...
Doar un gand bun vreau sa le trimit acestor femei si o urare intarziata: "La multi ani, Doamnelor!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu