joi, 25 martie 2010

Descopera animalul din tine!

Am si eu diverse teorii in viata asta (ce-i drept, nu ca Theo -"teoria diferentei de fus orar Suceava-Bucuresti" si "teoria plutonianului").
Una dintre ele este ca fiecare om seamana cu un animal, iar trasaturile fizice ce apartin animalului se accentueaza pe masura ce persoana inainteaza in varsta. Am cunoscut batrana-cucuvea, mosul- buldog, mosul-acvila... Ma amuza uneori sa descopar cu ce animale ar semana oamenii care ma inconjoara.
Am oscilat mult pana sa gasesc animalul din mine: tigrusor, vulpe, soricel.. Multumesc mult celor de la Animal Planet datorita carora am descoperit adevaratul animal: Ochotona princeps (iepurele suierator) :)

Iepurele suierator are o lungime de 16 – 22 de cm,(162 cm in cazul meu), nu are coada (aici subscriu), si o greutate de 125 – 175 gr (vreo 45000-47000 g), urechile sunt inchise la culoare imblanite pe ambele suprafete (ale mele nu a blana, inca). Blana are culoarea maro (sunt mai roscatica, dar se rezolva):P
Este un soricel-iepure, care alearga toata ziua, nu asa bezmetic ca mine! :P
Ii spune "suierator" pentru ca uneori scoate un sunet ca de fluier (eu scot sunete foarte inalte timp indelungat daca ma superi).
Se intalneste in sud – vestul Canadei si in vestul SUA. Traieste la altitudini mari, pe stanci ingramadite si vegetatie scunda, ierboasa. (oh! in Canada as vrea sa fiu si eu, dar din pacate, eu traiesc in plina campie, inconjurata de "stanci"-blocuri).
Am sa mai studiez sa vad asemanarile si deosebirile dintre mine si animalutul din mine :) si eventual am sa vad si Fight Club, pe care, rusine sa- mi fie, nu l-am vazut pana acum!



Haideti sa descoperim animalul din noi si sa-l ajutam sa evolueze frumos! As fi curioasa care este animalutul din fiecare (pentru cei care vor sa-l recunoasca):P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu