sâmbătă, 27 martie 2010

Timp pierdut....timp castigat?!

Doua anunturi la mica publicitate: "om frant de oboseala pierdut o ora de somn cu trecerea la ora de primavara. o declar nula"; "Pamant imbacsit de imputiciunea oamenilor pentru o ora mi s-a parut ca pot respira cu o nara. Cine poate da vreun indiciu ce as putea face sa respir normal ca acum cateva mii de ani este rugat sa ma contacteze"...Zambesc amar!

Cred ca ora pierduta am recastigat-o prin ora in care am inchis calculatorul, televizorul, lumina, si la lumina lumanarilor am...vorbit! Stiu sigur ca v-ati gandit la ce s-au gandit si o multime de olandezi care dupa noua luni de la o pana de curenta care a tinut 2 zile, intr-o iarna, au constatat o crestere demografica demna de toata admiratia stiind ca populatia la ei este imbatranita!
Noi am ajuns sa discutam despre vremurile in care ne-ar fi placut sa traim sau pe cine am omori daca ne-am putea intoarce in timp (asa suntem noi "criminali" :P). Stati linistiti suntem chiar foarte pasnici -eu, cu teoria mea ca pamantul are nevoie de curatenie prin dictatori, molime si razboaie, - doar Theo are o problema cu Attila. Daca nu stiati aveti de a face cu un haiduc de Nottinghamshire si cu un tarabostes ce vrea sa-l protejeze pe Burebista si sa ii invete pe daci strategii de lupta :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu