vineri, 25 iunie 2010

Aroganta sau nu?!

Mergand grabita, la prima ora, spre metrou primesc un fluturas. Ma uitam deja dupa un cos de gunoi; intorc fluturasul si citesc. Zambesc! Nu arunc biletelul scos la imprimanta, ci il pun in gardul de sarma. M-am uitat in stanga in dreapta unde sa fac cu mana la o camera, si nimic.. Apoi o alta idee mi-a venit, idee care mi-a fost intarita si de primirea aceluiasi fluturas 3 ore mai tarziu: e o AROGANTA! trebuie sa imparta nu stiu cate sute de fluturasi din astia intr-o dimineata?!
Ca de obicei sunt pe fuga si nu am vreme sa-i ascult pe baietii de la Radio Zu, sa imi verific teoria, dar o sa aflu zilele viitoare!
Reproduc fluturasul:

"Buna, daca vrei sa ne plimbam prin parc sau sa mergem la un film, la un muzeu, la un restaurant, la mine acasa sau ce propui tu cauta-ma la telefon 0768..... sau pe messenger ID:........@yahoo.com. Intelectual, 23 de ani, 180 inaltime si 74 kg. Locuiesc singur in zona Titan si caut prietena.
Nu ai ce pierde daca ne intalnim, nu vei regreta nici o clipa, nici o secunda alaturi de mine.
P.S.Daca nu vrei, nu rupe biletul, da-l la o alta fata care vrea".

Sper din tot sufletul sa fie o aroganta sau o gluma facuta de prieteni unuia care merita! Daca nu este nici una din variante, cu toata originalitatea, tot jalnic pare!
Pe doritoarele numarului de telefon si id-ului de mess le rog sa ia legatura cu Theo, caruia i-am dat spre pastrare fluturasul! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu