vineri, 25 iunie 2010

Fani Ikea din toata lumea uniti-va!

Sunt Tali si am o problema cu Ikea! Cred ca toata lumea stie ca sunt fan Ikea! Ajunsesem la un moment dat sa vad interiorul apartamentelor pe magazinuldecase.ro si in imaginatia mea sa le modific de la zugravit, pereti demolati, pana la aranjatul cu mobila si accesorii. Ghiciti de unde?! daaa, toate de la Ikea!
Nu aveti idee cum e sa intrati pe ikea.com si sa luati toate tarile la rand sa vedeti in care din ele a aparut mai repede catalogul, sa clikaiti la nesfarsit pe o pagina a carei limba nu o sa o cunoasteti niciodata, bazandu-va mai mult pe intuitie! Deci am o problema si se pare ca e grava :P! Anul asta am sa incerc sa am rabdare pana la sfarsitul lui august cand apare noul catalog! Am sa incerc doar!
Maine va fi sarbatoare la Ikea, sarbatoarea de Midsummer Day! Sarbatoresc solstitiul de vara, soarele si lumina lui. Cred ca noi nu o sa ne bucuram de soare prea mult maine, dar ei tot ne asteapta magazinul fiind deschis pana la ora 2 noaptea. Degustarile si alte nimicuri nu m-au impresionat. Dar sa ai o sarbatoare in care sa te bucuri ca esti inca scaldat in razele soarelui, asta da!

Voi intelege daca atunci cand ma veti vedea pe trotuar o sa traversati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu