joi, 8 iulie 2010

Minunatia asta care se numeste Facebook

Am intrat si eu in minunatia asta care se numeste Facebook, nu ca sa ma joc sau sa "socializez", ci pentru ca toata lumea ma intreba daca am cont. Inca nu sunt dumirita cum si ce inseamna tot pe acolo; ma refer la faptul ca vroia sau trebuia cineva sa scrie pe peretele meu; nici nu stiam ca am un perete pe acolo, ca as fi luat si eu o cutie cu amorsa si niste vopsea lavabila si l-as fi facut si eu mai frumusel ca tot e vara si se poarta "curatenia de vara" (ca si conturile pe Facebook :P). Am vazut ca Ingrid e terorizata cu intrebari ce ma privesc: "vrei sa bei un suc cu Tali?", "care e melodia preferata a ei?". Biata de ea cum sa stie, ca nici eu nu stiu care e melodia mea preferata; am o alta melodie preferata in fiecare zi, din alt gen muzical, si daca mai pui la socoteala si dispozitia in care sunt, rezulta cate doua-trei melodii preferate pe zi!:P O alta intrebare pe care am vazut-o acolo a fost ceva de genul: considerati ca oamenii ar trebui sa se casatoreasca tineri sau sa mai astepte. Aici as avea foarte multe de comentat, dar pe moment ma abtin.
Probabil ca sunt o groaza de lucruri dragute si interesante pe acest site si eu am dat importanta unor chestii atat de minore! Dar ca socializezi consider ca e mai minunat sa iesi cu prietenii la un(o) ceai/cafea/bere/vin. Sa-i poti strange mana sau sa-i oferi o imbratisare cand are nevoie, asta ar insemna un prieten in mintea mea cea batrana! Dar cine sunt eu sa comentez atat?! Sunt doar cea care a zambit cateva zile dupa ce a gasit in cutia postala o felicitare de la o prietena aflata la mii de kilometrii departare!

In ultima vreme ascult din nou mult RNB; e foarte relaxant:

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu