joi, 22 iulie 2010

"sunt la volan!"-"bine! pa!"

E mai important un apel sau propria viata?! In ultima saptamana am vazut o multime de imagini si filmulete din campaniile impotriva folosirii telefonului mobil la volan. Am fost socata de duritatea abordarii, dar cred ca doar asa pot sa aiba efect! sau mai bine zis ca la mine a avut efect (oi fi eu mai slaba de inger :P)!
La inceput am vazut o imagine dintr-o astfel de campanie (imagine pe care din pacate nu o mai gasesc): o gospodina care tine in mana un mobil din care tasneste sange!
Apoi o multime de filmulete, dintre care acesta e cel mai graitor:


Si daca tot veni vorba de accidente rutiere:


Sporovaiam cu frate-miu si imi spune de un test facut de cei de la TopGear - au condus pe acelasi traseu si bauti si vorbind la celular. Rezultatul a fost: au condus groaznic vorbind la celular si asa si asa fiind chercheliti; dar, dupa mine, tot nu e in regula sa te urci la volan chit ca ai baut doar o bere.
Aveti grija de voi si de ceilalti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu