joi, 1 iulie 2010

Pentru timpul liber si nu numai!

Cred ca toti avem zile in care atunci cand ne cade un ziar in mana ne repezim direct la pagina cu bancuri, rebus sau sudoku, nevrand sa stim de nimeni si nimic din lumea asta! Cam acelasi tratament aplic eu mail-urilor: ceva haios atunci ok, daca nu, mai poate astepta pana alta data! Ca in povestea unui coleg al unui prieten (v-am zapacit, nu-i asa?!): mergand cu o masina de distributie si avand treaba si la un spital de "glumeti", trecand de poarta le sare un nebun in fata: Stati! bineinteles se conformeaza. Ii intreaba "sunteti nebuni?"; dupa o clipa de ragaz, raspunde unul dintre cei din masina cu curaj "Da!". Omul din fata masinii se da la o parte si le spune incantat "Treceti!". Eu raman cu curiozitatea mea: ce s-ar fi intamplat daca raspundeau "nu"?
Dar am deviat de la subiect! Am primit cateva imagini chiar dragute sub titlul "de ce se apuca profesorii de baut?!" (daca e vorba de cei de la Matematica, eu am alt raspuns :P)







Si apoi mi-am confirmat ca am ajuns o baba cu un test care se bazeaza pe memoria vizuala pentru determinarea varstei creierului (in fereastra iti apar cateva numere si apoi dispar si tu trebuie sa apesi pe cerculetele ramase in locul lor, dar in ordinea crescatoare a numerelor de dinainte)!
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu