luni, 9 august 2010

Caldura mare, mon cher!

Ce mai conteaza cat arata termometru cand curge transpiratia pe tine ca apa la dus!?! Caldura mare, mon cher!! Trebuie sa evadam din purgatoriul asta! Cate o zi, dar ce conteaza?!
O zi la Sinaia: cu personalul! V-am spus ca iubesc sa merg cu trenul?! Parca in leaganul rotilor de tren imi gasesc o liniste si o perceptie diferita asupra momentului vietii in care ma aflu! Nu va intereseaza stiu :P! Sa va spun de aerul care nu ne mai intra in plamani de curat ce era, de Peles, de Pelisor, de cota 1400. Din experienta va spun ca daca mergeti cu telecabina e mai bine sa va luati doar cate un bilet pentru ca s-ar putea sa va placa atat de mult peisajul incat sa vreti sa mai mergeti si pe jos chiar si pana la cota 2000; asta daca Ursuletul vostru nu spune ca nu mai poate face un pas. Cateva fotografii sa vedeti de cata verdeata si de cate frumuseti va puteti bucura macar pentru o zi!
O zi la Cernica: daca doriti sa trageti o fuga si pe la Manastire; daca nu, pe un drum la stanga ajungeti sa va luati in primire un copac cu umbra lui, dupa ce ati platit 5 lei taxa de ecologizare (iti dau chiar si un sac mare, negru, de plastic)! Am cam umbrat dupa copacul cu umbra ca era o mizerie in padurice de-mi venise cheful de curatenie generala si era cat pe ce sa folosesc sacul pentru mizeria altora daca nu ma tempera Theo! Cred ca asta era si scopul, dar eu ma prind mai greu! Dar era racoare, si daca nu era fumul de la gratare, era chiar minunat sa ne rasfatam cu cartile si sandvisurile noastre!
O zi la Mogosoaia: pentru week-endul viitor! Imi place mult Mogosoaia! Si mai ales e si racoare! Sper sa vad planand si puisorul de uliu care cazuse din cuib data trecuta cand am trecut pe acolo!
Dar pana atunci, caldura mare, mon cher!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu