vineri, 20 august 2010

Fragmente de senilitate

De felul meu sunt cam senila, lucru demostrat de infarctul pe care era sa il provoc lui Theo; el vroia sa-l ajut sa-si aminteasca o melodie "de la una dintre cele cinci formatii rock pe care le-am ascultat eu in viata asta"(citez un contemporan uracios). Mai groaznic decat ca nu intelegeam ce vrea de la mine, e ca in mintea mea tot numaram formatiile si nu-mi dadeau cinci. Aproape de inima mea au fost intotdeauna Evanescence, Nightwish, Within Temptation, Metallica (care-o fi a cincea nu mi-am amintit :P!!) El tot dadea inainte ca e o melodie pe care am ascultat-o in disperare, videoclipul e cu niste tipi cu parul lung si cu o casa (?!?!tipi cu parul lung?! rockeri?! nu ma ajuta chiar deloc si se uita la mine ca la o nebuna!?!), versurile ceva cu "red lips". Inca o data fabulosul google, combinat cu youtube-ul, ma scapa de frustrarea care incepea sa ma cuprinda! Este doar un episod al senilitatii mele! Bine ca nu doare!
Nightwish - While Your Lips Are Still Red

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu