joi, 26 august 2010

Filme....doua cate doua

Din nou despre filme!
Am redescoperit doua filme incantatoare din anii 50-60: Rear Window, a lui Alfred Hitchcock, si The Apartment. M-au captivat si am reusit sa le savurez fara intreruperi (de obicei nu am stare sa vad un film cap-coada, gasindu-mi treaba, spre disperarea lui Theo; pot face un film de o ora jumatate sa dureze trei ore, eventual vazut in doua zile). Actiunea si personajele sunt de-a dreptul sublime! Doar Grace Kelly sa spun si nimic mai mult!


Un alt film pe care vi-l recomand cu toata inima este Inception; e unul din putinele filme nou aparute, dupa vizionarea caruia am spus "wow!". Stiti povestea "poate eu nu sunt eu, si adevaratul eu....", aici este ceva de genul "eu sunt eu, dar poate eu nu sunt in lumea pe care o stim, ci in visul meu sau al tau, sau poate prins in subconstientul cuiva". Dar ca de obicei, oriunde te afli prins, vis sau realitate, ceea ce conteaza este sa-ti aduca putina fericire!

Si ca sa schimbam genul, daca doriti o altfel de comedie romantica, va recomand 500 Days Of Summer:

M-a incantat peisajul din schitele ce insotesc fiecare zi prezentata, din cele 500, schita vazuta prin ochii sufletului eroului principal.

Si ca sa nu ma plictisesc de tot am inceput sa revad doua seriale: Twilight Zone(2002) si The Outer Limits (1995): "Nu umblati la televizoarele voastre pentru ca tocmai sunteti pe cale sa faceti o incursiune in...Zona Crepusculara" :P Asa cate doi, cate doi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu