miercuri, 8 septembrie 2010

The Last Word - movie

Nu o sa pun ca de obicei trailer-ul, ci o sa copiez cateva bucati din subtitrare:
"Si la sfarsit care sunt acele idealuri pe care le pretuim mai mult dintre toate? Pe cine vor alege de sub posomorata necunoscuta lume solara? Tarana ne este aproape, iar eu stau singur, parasit de toti, tremurator pe aripile timpului si mareelor. Cu cat neinduratoarea privire slabeste, lupta deschide drumul catre soapta neduratoarei eterne linisti, si nimbul durerii, ce sterge razand linistit tarmurile amintirilor. Visul m-a ales pe mine, un anonim anost, si mlastina, unde jelesc si tip cu toate puterile mele; ma-ntorc si dispar in vesnica ceata pana nu mai ramane nimic si raman nemiscat."
"In cele mai multe zile, ma simt incastrat intr-un vis, lovind si tipand, incapabil sa ma trezesc de teama ca as respira otrava care atata timp m-a tinut în viata. Asa ca imi tin respiratia, zbatandu-ma in agonie, pana in ziua în care voi putea dormi etern si n-o sa mai visez."
Nu as vrea sa fie acestea ultimele mele cuvinte! Programez multe in viata asta, dar moartea o voi lasa la voia intamplarii. Nu pot spune ca nu m-am gandit ca ar fi o cale mai usoara de "a evada" (imi plac inaltimile, la propriu, poate si caderile; supradozele raman netraumatizante, sau cel putin asa credeam). Sa mori in ziua si exact la ora in care te-ai nascut mi se pare o "iesire din scena" ironica, poate, dar eleganta!
Dar pana atunci o sa incerc sa-mi traiesc fiecare zi ca si cand ar fi ultima, sa ii respect pe cei din jur si sa-mi asum responsabilitatea pentru tot ceea ce fac! Si sper sa fac ceea ce vreau si ce-mi face placere!

PS. La o zi dupa postarea de mai sus, primind numeroase reclamatii (ghiciti de la cine?!! normal ca e Theo-care nu vazuse filmul-cel care-mi spune ca "singurii care ar aprecia asta sunt copii deprimati si cei emo "), tin sa va spun ca acest film se termina intr-o nota optimista si are cateva replici chiar foarte haioase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu