duminică, 12 septembrie 2010

2 copii si 13 ani...

Te-am cunoscut acum 13 ani, la cativa km de Suceava. Era ultima discoteca inainte sa inceapa scoala. Reusisem sa-i scot pe toti copiii de la mamele lor si ma gandeam sa raman acasa. Mi-ar fi parut rau daca as fi facut asta- nu te-as mai fi cunoscut! Sa nu-ti fii prins obrajorii in palmele mele, sa nu te fii privit in ochi si sa sa nu te fii intrebat daca esti bine?! Asa a inceput totul! Chiar daca prima melodie pe care am dansat a fost "If i never see you again", am continuat sa ne vedem aproape in fiecare zi. Au trecut anii! Am trecut prin multe impreuna, multe bune, multe mai putin bune, dar impreuna!
Omul de astazi sunt datorita tie! datorita sufletului tau bun, intelegator, rabdator! chiar nu-mi explic cum mi-ai supravietuit :P! supravietuitorul "tornadei" Talida! Ma bucur si multumesc divinitatii ca esti langa mine in fiecare dimineata, minunandu-te de privirea mea "umana, de Brunisor"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu