luni, 13 septembrie 2010

Familia mea necuvantatoare

Daca tot veni vorba de Bruno, as vrea sa-mi permiteti sa va prezint cativa membrii ai familiei mele, ce-i drept necuvantatori, dar fiecare cu multa personalitate.
Bruno - nu va lasati pacaliti de privirea aproape umana, poate sarii de pe loc la o inaltime mai mare decat a mea si omoara orice vietate care intra noaptea in curtea lui (chiar daca este vorba de mici arici). Si el stranuta si casca uneori de plictiseala! :P
Rex - este batranelul de nadejdie al familiei, un batranel intelept si devotat! Nu am foarte multe fotografii cu el; fratelui meu ii este putin frica de el, iar eu ajung destul de greu pe acasa.
Vulpita - batranica familiei! curatica (nu miroase a "caine") si eleganta in miscari; cred ca intr-o viata anterioara a fost o lady!
Michi - mezinul familiei, dar si gurmandul ei! Daca ar fi lasat sa manance, ar manca pana ar face poc. Daca nu-i dai tu sau daca nu fura de la ceilalti, e cu siguranta in gradina sapand dupa cartofi sau luand un ardei gras. E tinut intr-o permanenta cura de slabire. Nu stii daca alearga sau se rostogoleste.
Hammy - e libertinul familiei! daca vrea ceva cere, chiar daca e vorba de afectiune. Daca vrei sa- i oferi si el nu este dispus sa accepte poti sa suni la 112 . Cu siguranta o sa ai nevoie de ingijiri medicale. Asta daca nu stai bine cu fuga.

Photos by 2rcu

4 comentarii:

  1. nu stiu de care din ei scapi mai usor daca esti prins ...

    RăspundețiȘtergere
  2. de scapat scapi depinde cu ce urmari! daca nu tii la cum arata pielea ta poti sa-l mangai pe Hammy; daca nu tii la degete- Michi; la picioare- Vulpita; iar daca nu tii la viata- Bruno si Rex.

    RăspundețiȘtergere