miercuri, 8 iunie 2011

Imi place de MO si FOCA

Imi plac Robotzii. MO si FOCA mi-au ajuns extrem de simpatici. Am inceput sa folosesc replicile lor in viata de zi cu zi. Nu stiu multe despre "mama" si "tata" lor, doar ca mi se pare ca sunt o echipa multiregionala (se simte in unele episoade aerul ardelenesc, in altele oltenesc si moldovenesc). Doamnelor si domnilor: Creative Monkeyz!!!
O sa fac un clasament "al meu!! al meu!! al meu!!" al episoadelor cele mai dragi mie:
Locul trei la egalitate de puncte Tratament si Dietatietorul !
Locul doi (cu toate ca nu o sa mai pot rezista ca Ilie sa ne cante o seara intreaga "Fraguta cu ciocolata si cu frisca amestecata!!!"): Pufosenia!
Locul intai: Kidnapare!!!
Are un schimb de replici care arata perfect cum ma inteleg in ultima vreme cu oamenii :
"-nu te apropia!
-ce?? sa sar dupa tine?!
-nu intra in raza!!
-da! da! sunt pe faza!"
Dar viata merge inainte! Asa ca "bumtzi!!bumtzi" pe "muzica sufletului meu pur si inocent"!!!

Daca nu o sa vedeti filmuletele, schimbati browserul. Cu Internet Explorer garantez ca o sa mearga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu