joi, 23 iunie 2011

Scrisori de amor

Ati scris vreodata biletele sau scrisorele de dragoste?! Nu stiu daca copilutii de azi mai stiu de emotia ce te cuprinde cand insiri cuvintele pe o bucata de hartie cuiva care ti-e drag..
Daca nu ati scris biletele de dragoste, macar ati primit?!
Imi amintesc cu drag de primul biletel pe care scria cu litere de mana strambe "Te iubesc, Anca!" Era de la un baietel pe nume Vasilica. Cat a patimit bietul Vasilica, ca si-a rugat mama sa vorbeasca cu invatatoarea, sa-l mute in banca cu mine! L-am batut cu tot ce apucam - carti de citire, cu caietele tip 2, cu linia de lemn, doar pentru ca eu vroiam sa stau in banca cu o prietena. L-am revazut pe Vasilica dupa vreo 13-14 ani - mi-a zambit cu tot sufletul si eu i-am raspuns cu toata nostalgia ce ma cuprindea!
Am scris scrisorele de amor pentru fetele cu care vorbea fratele meu (nu toti baietii au talent la scris, el - nu, cu siguranta). Le-am scris ce vroiam sa aud eu si a tinut!
I-am scris lui Theo ani mai tarziu. Cuvinte mestesugite si incarlibate pe aceeasi structura: MI-E DOR DE TINE! AS VREA SA FII CU MINE! Citind poezia lui Francesco Pessoa ma gandeam unde ar putea fi toate scrisorelele mele ridicole...In podul prafuit al casei parintilor mei, sub praful amintirilor!

Voi ati scris scrisorele de dragoste?


"Toate scrisorile de amor sunt
Ridicole.
Nici n-ar fi scrisori de amor daca n-ar fi
Ridicole.

La vremea mea am scris si eu scrisori de amor,
Ca si ceilalti,
Ridicole.

Caci scrisorile de amor, cand de amor e vorba,
Trebuie sa fie
Ridicole.

Insa, la urma urmelor, doar acele
Creaturi care niciodata n-au scris
Scrisori de amor
Sunt
Ridicole.

Ce n-as da sa retraiesc vremea cand scriam
Fara sa-mi dau seama
Scrisori de amor
Ridicole.

Adevarul este ca astazi
Amintirile mele
Despre acele scrisori de amor
Sunt
Ridicole."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu