joi, 10 decembrie 2009

Multumiri sau ..?!

De curand am primit un "premiu" si recunoasterea publica a blogului meu (multumesc lui alibush pentru asta). Nu m-am asteptat. Nu stiu inca daca sa ma bucur sau nu!Cu aceasta ocazie nu as vrea sa multumesc nimanui :) (deja ma contrazic - de emotie?!), dar as vrea sa ma scuz intr-un fel. Nu pot concura cu titanii bloguitului, mai ales ca am inceput sa scriu ca sa nu o iau razna in lumea in care traiesc. Nu ati vrea sa stiti de cate ori incepeam sa scriu incrancenata despre oful meu si ca in final sa sterg tot si pe principiul "iarta-i Doamne ca nu stiu ce fac" sa o iau de la capat mai domol cu altceva. Terapie curata, ce mai?! Probabil ca e o adevarata economie pentru costul sedintelor la psiholog sau psihiatru (nu stiu unde o sa ma incadrez) ce vor urma in urmatorii ani :P
Totusi as vrea sa ii multumesc lui alin pentru "incurajare"!

Un comentariu: