duminică, 20 decembrie 2009

Moon - The Movie ...poate eu nu sunt eu....

Dupa cateva filme proaste sau extrem de proaste (Twilight: New Moon-actiunea filmului -impropriu spus actiune ca nu a prea fost- care m-a terorizat pe parcursul a 2 ore(!!); as fi compactat-o intr-un scut metraj - cred ca ar fi fost mai interesanta asa; Jennifer's Body si inca cateva carora nu le tin minte nici titlul :)) am vazut un film care chiar mi-a placut. Numele lui este MOON. Un singur personaj: un astronaut cu o misiune de mentenanta a unei statii de captare a energiei solare si transmiterii ei catre Pamant; o misiune in izolare, o misiune de trei ani pe luna; cu amintiri despre o sotie si o fetita lasate pe Pamant si pe care trebuia sa le revada in 2 saptamani...Nu o sa va spun mai mult, ci doar ca dupa un accident intervine o intrebare care cred ca ne-o punem toti :"cine sunt eu?","de ce nu-mi amintesc decat selectiv de viata mea?"
Un film care te tine in suspans chiar daca ai aflat de ce si cum...si de aici un gand pe seama caruia pot pune "senilitatea" mea- poate eu nu sunt eu, poate adevarata eu se relaxeaza undeva la munte si eu ma zbat in mazga asta de lume creata pentru a sustine o alta! Poate eu nu sunt eu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu