miercuri, 2 decembrie 2009

Util - cum scapi de mucegai

Nu am avut probleme cu casele in care am stat pana acum un an. Din cauza izolatiei proaste simteam mucegaiul de cum deschideam usa de la intrare. Nu puteam izola, asa ca am incercat cu Domestos, de 1-2 ori pe saptamana, la inceput cu carpa si apoi, pentru ca incepuse sa se duca varul, prin pulverizare. Mirosea in permanenta a clor.
Vroiam sa incerc o solutie speciala de la Bison, cautam pe internet ce si cum, pana am dat pe un forum de o mamica care sustinea sus si tare ca a scapat de mucegai cu bicarbonat de sodiu (ii multumesc foarte mult!). La uimitorul pret de 0,3-0,6/plic, normal ca a fost urmatorul lucru pe care l-am incercat. Am facut o solutie saturata cu 2 plicuri si putina apa si am sters peretele. Nu-mi vine sa cred ca asta a fost acum 1 luna si ceva. A mai aparut putin intr-un colt unde nu am ajuns sa dau foarte bine, dar in rest nimic! Nu suna a reclama tv?! :)

Mai trebuie sa adaug, la 2 luni de la utilizare, ca iar a aparut :(((((, niste firicele ici si colo nu masiv ca inainte..ce-i drept am uscat multe rufe in casa...si iar o iau de la capat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu