miercuri, 20 ianuarie 2010

Solutii inedite

Inca din copilarie, cand am lipit cu scoci pe parte inferioara cele 2 jumatati ale unei farfurii sparte cu un ciocan (cu care spargeam nuci), stiam ca voi gasi in viata mea modalitati inedite de a ma descurca in "situatii dificile". Imi amintesc cu drag de fata tatalui meu cand a luat farfuria din dulap (ca bineinteles am ascuns urmele "violentei"); tinea jumatate de farfurie in mana si cealalta jumatate spanzura tinuta de scoci. Mi-au apreciat "inventivitatea", dar pentru mine a fost doar o alegere: lipici "comunist"(ce gust bun avea!) sau scoci?!
Si de atunci incerc sa ma descurc cu ce am la indemana in orice problema "domestica". De curand a fost vorba de uscarea cartusului imprimantei. Cu vechea metoda - inmuierea in apa fierbinte, mi-ar fi luat ceva vreme, de abia a doua zi puteam printa. Mi-am amintit ca am auzit ceva de alcool si cartus uscat, cele 2 cuvinte in aceeasi conversatie fara alte amanunte - putea sa fie un biet om care dupa ce a baut putin alcool s-a apucat sa umple cartusul :P. Si astfel repede ma uit ce alcool aveam prin casa: alcool medicinal(nu, ca are albastru de metilen), whisky(nu, ca e tot colorat), palinca ardeleneasca (yupy!). Injectez "buretelul" cu 4 ml de palinca si minune: in 5 minute printam si nu aveti idee ce iz aveau foile mele. E bine sa le pastrez pe aproape intr-o zi naspa sa mai "trag" cate o foaie :P
Mi-am mai adus aminte ca am auzit ca pot sa umplu cartusul cu cerneala neagra Pelikan! Dar asta o sa fie o alta poveste, mai incolo, cand o sa termin palinca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu