sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Zile libere legale + ziua sufletelului tau

Am primit de la inceputul anului mass-uri cu "plansete"- valeleu cate zile libere legale pica sambata si duminica anul asta. Daca inca nu stiti: 2 ianuarie 2010 a picat in ziua de sambata; 1 mai 2010 va fi tot sambata, Sfanta Marie o vom sarbatori duminica; prima zi de Craciun pica sambata, iar a doua zi de Craciun, bineinteles - duminica.
Pe langa cele 11 zile eu as propune sa mai fie inca o zi adaugata: "ziua sufletelului tau", o zi in care sa faci doar ce iti doreste sufletelul. Aceasta zi ar trebui sa fie aleasa de fiecare cand vrea; in acea zi trebuie sa ni se permita si sa fim obligati(:P) sa facem doar ce vrem si ceea ce ne face placere (doar sa fie in limite legale).
O asemenea zi pentru mine ar incepe cu un ceai Earl-grey savurat stand pe o buturuga, cu picioarele in iarba inrourata, in gradina casei parintilor mei, bineinteles admirand soarele care se ridica dintre turnurile Manastirii Dragomirna. Apoi as lenevi citind o carte pe care sa o simt cu toata fiinta mea (poate o sa va vorbesc vreodata despre unele din aceste carti pe care le-am citit). Si apoi... Sunt in impas - de mult timp nu am mai visat cu ochii deschisi...dar sa incerc...
Sa zbor in Elvetia doar pentru a lua pranzul la poalele Alpilor..apoi Anglia, pentru ceaiul de la ora 5... apoi Milano pentru un recital la Scala...mamma mia!! cam sar calul, nu!?! si noaptea as incheia-o cu un episod (am sa va povestesc si despre asta cu toate ca nu e de te laudat cu asa ceva :P)"si totusi exista iubire!- Jack Daniel's"; nu de alta dar dupa asa zi emotionanta oricine simte nevoia!
Pot sa-mi doresc ca ziua sufletelului meu sa fie in fiecare zi!?!
CE VIS FRUMOS!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu