luni, 25 ianuarie 2010

Sunt zile .....

Sunt zile in care imi doresc sa fiu un om mai bun. Sunt zile in care imi doresc sa fac mai multe lucruri bune. Sunt zile in care imi doresc sa zambesc mai mult oamenilor pe care ii gasesc in calea mea, nu sa le infatisez o mutra crispata si ingandurata. Nu sunt atat de falsa si disperata incat sa strig "peace to the world" si sa militez impotriva defrisarii padurii amazoniene, caut doar sa aduc o mica alinare si un mic zambet pentru incalzirea unui suflet.
Si in aceste zile imi amintesc de oameni si lucruri pe langa care am trecut in celelate zile indiferenta: de o fetita pe nume Alexandra, o fetita care m-a cucerit cu ochisorii ei, de oamenii care ingheata pe strazi(orice le puteti oferi e binevenit), de oamenii care se chinuie in Haiti...si inca de atatia altii...
Cat inca ne mai suporta pamantul asta, sa incercam sa devenim mai putin indiferenti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu