marți, 16 noiembrie 2010

The Lasser Tag Arena

Am trait sa o fac si pe asta! Eu care urasc razboiul si orice infruntare cu arme, m-am jucat de-a comando-ul printre pereti labirintici, cauciucuri, podete suspendate si topogane. Da, asta e termenul "m-am jucat", tragand cu arma pe care nu m-am obosit sa invat sa o folosesc in tot ce se misca (inclusiv in coechipieri), aparandu-mi topoganul pe care l-am lustruit de cate ori m-am dat pe el, doar, na, am si varsta potrivita! :P

Mi-am imaginat jocul asta ceva demn de Star Wars, dar nu a fost atat de spectaculos cum am visat. Sa va spun cam in ce consta jocul de Lasser Tag. Dupa ce iti pui o vesta cu luminite, de care este atasata si o arma, esti introdus in arena semi-obscura (cei cu ochelari o sa aiba probleme de acomodare) si de acum trebuie sa te crezi Stallone, sa te pitulezi dupa pereti si alte obstacole si sa-i impusti pe cei din echipa adversa in luminitele de pe piept sau umeri. Chiar daca ii impusti pe cei din echipa ta, nu-i bai, o sa ti se scada puncte, nu o sa ti se adune! E bine de stiut ca mai sunt luminite atarnate de pereti care seamana cu cele ale jucatorilor si in care e bine sa nu tragi ca tot ti se scad puncte. Si dupa ce ai alergat 15-20 minute, de ti se uda tricoul pe tine(ar fi bine sa mergeti imbracati in culori inchise si sa aveti tricouri de schimb la voi), poti sa te linistesti, sa te hidratezi si sa joci si alte jocuri: fusbal, hockey table, Nintendo Wii si darts! Chiar te poti distra pe cinste, daca cei cu care joci stiu ce inseamna "a te juca"!
Dupa cateva ore de jucat, intorcandu-ne la 5 dimineata pe la casa noastra, am avut un soc teribil descoperind ca nu ne merge liftul! Atunci m-am simtit ca si Stallone, ca in Over The Top, cand cu o ultima sfortare, gandindu-se la fiul lui, (eu-la patutul meu) isi doboara adversarul (iar eu-cele 9 etaje)!
In final, zambeam fericita din asternut cugetand la copii care nu mai stiu sa se joace, care iau totul prea personal, si la mine, cel mai necompetitiv copil pe care-l cunosc!

Trebuie sa va marturisesc ca Theo dupa atata alergatura a slabit pe putin 2 kilograme si s-a ales si cu o pereche de pantaloni rupti groaznic intre picioare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu