marți, 23 noiembrie 2010

Schimbari

Fac schimbari in viata mea, sau macar incerc. Am spus ca nu voi mai folosi cuvantul asta, "in-cerc". De cate ori il folosesc simt nehotararea si neputinta de a o scoate la iveala pe adevarata Tali din cercul pe care-l strabate de atata timp - 6 ani la numar.
Aseara am renuntat la Tali-insomniaca care se uita la tv pana spre dimineata. Ca sa schimb cu ceva televizorul, am ales sa citesc pagini din "Buna seara, Melania!", de Rodica Ojog-Brasoveanu. M-a speriat nitel asemanarea mea cu Melania (doar putin - imi plac ca si ei jeleurile, si ceaiul- o treime verde, doua treimi negru; si de vorbit vorbesc si eu singura- semn sigur de senilitate, credeam)!
Am inchis cartea si am continuat sa visez cu ochii deschisi! Efectul hipnotic a fost garantat! Nu m-am mai gandit la credite, agenti imobiliari; nu am mai visat telefonul sunand, doar pe mine in vechea masina a tatalui meu, strangand la piept pe Bruno si pe Rex. Ii duceam acasa! Ironic, nu?! Ei sunt acasa, casa parinteasca, iar eu sunt in cautarea "acasei" mele, a cuibului meu! Si as vrea sa o duc in casa noua pe adevarata Tali, omul curajos, entuziast si iubitor de oameni si de frumos, de ceai la orice ora, si devorator de orice tine de design interior!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu